2015. június 24., szerda

Faith No More / Mr. Bungle képregény

Ahogy arról már itt is olvashattatok előzetest márciusban, mától kapható a képregényboltokban a régóta várt Faith No More / Mr. Bungle képregény.



A történetek Mike Wellman tollából valók (Csillagközi romboló, Star Trek) az animációkért pedig az a Matt Jacob felel, aki a Tomahawk zenekar "Oddfellows" klipjéért is. 







Matt Jacobs a szokatlan alkotásról a következőképp nyilatkozott: "Ha azokra az időkre gondolok, amikor a rajzok alapjául szolgáló albumokat hallgattam, olyan mintha az emlékeimben kutatnék...pontosabban nem, mivel a megjelenésük óta EZEKET HALLGATOM. Az "Angel Dust"-ot épp ma reggel hallgattam meg. És 1992 óta ez nagyjából folyamatosan így megy. De persze ez a helyzet az összes többi FNM és Mr. Bungle albummal is."







"Nagyon jó volt így rajzolni, hiszen elég volt csak hallaniegy-egy pletykát valamelyik tagról, vagy arról, hogy egy új projektbe kezdtek, máris beindultam és jöttek az újabb ötletek, hiszen mint minden rajongónak, nekem sem elég csak EGY album a srácoktól! Haha! Ezen túl ezek a fajta zenék beigazolták azt, amire művészként régóta vártam; a stílusok közti váltogatásokat, a sokféle témaváltást akár egy oldalon belül. Pont úgy, ahogy ők is teszik azt a dalaikban, főleg a Mr. Bungle.... képekben bemutatni azt a zenei sokszínűséget, amit ezek a zenekarok képviselnek. "





"Ez a képregény olyan, mintha 5 különböző ember rajzolta volna. Ahogy mindkét zenekar albumai is olyanok, mintha nem ugyanaz a csapat zenélne, és én ezt imádom bennük. Nekem egy új Faith No More lemez olyan, mintha az azelőtt sosem hallott kedvenc zenekarom épp kiadta volna minden idők legjobb albumát.....És ez minden alkalommal így van."









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése