2015. március 25., szerda

Mike Patton a Revolver magazinban

A Faith No More új információkat osztott meg a Revolver magazin legújabb számában a Sol Invictus albumról.

A következő Revolver és Kerrang magazinoknak hála a Faith No More "Sol Invictus" album promóciója újabb fejezethez ért. A mellett, hogy a Revolver magazin évtizedek elteltével újra címlapon hozza a zenekart, az eddigi legjobb interjút is elkészítették a csapattal. 

Következik néhány részlet, amit az online változatukban közöltek:

"Megdöbbentem, amikor megtudtam, hogy egy új lemezen dolgoznak. - mondja nevetve Patton." Néhány éve egy éjszaka Billy-vel buliztam, amikor egyszer csak azt mondta: "Új számokon dolgozom. Meghallgatod őket?" - "Persze!" - válaszoltam. Játszott néhány témát, és csak annyit tudtam mondani, hogy "Ezek kurva jók!" "Énekelnél hozzájuk?" - kérdezte. "Persze, hogyne!" - válaszoltam. "

"Először fogalmam sem volt, hogy Faith No More-ról van szó."- folytatja Patton. Aztán azt mondta, hogy "Nem, komolyan ezeket nekünk írtam."  - "Na ekkor egy kicsit meglepődtem....Szóhoz sem jutottam. Mondjuk úgy: hízelgő volt a felkérés." "A francba! Rám gondoltál, amikor ezt a cuccot írtad? Úgy érted, hogy közösen csináljuk meg?" - Ugyanis abban az időben teljesen más dolgokon járt az eszem."

"Az emberi kapcsolatok bonyolultak, - fogalmazzunk így. Lehet, hogy a köztünk lévő kommunikáció nem volt teljesen tiszte, de az ajánlattól teljesen beindultam, és azt válaszoltam: "Ó Istenem igen! Persze! Tudom, mi a dolgom!"

A Revolver magazin új száma március 31-én jelenik meg.

Itt pedig az új szám borítója, amit Jimmy Hubbard - nak köszönhetünk.




info: http://newfaithnomore.com/2015/03/25/faith-no-more-reveal-sol-invictus-genesis-in-revolver-interview/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése